•Nowadays English is an important language, especially in the working world increasingly need this foreign language to communicate with customers, and because there are many books and instructions in English which are important for day-to-day.

In the training we're doing there is the need to take English classes because it is important to go prepared for the labor market with the foreign language and because the computer much vocabulary in this language.
In the future I hope to know more than I do now, because what we now know is very little.
The most important thing for me is to understand and make people understand me.
 
•Gotha be honest so I think for me and for English classes are not being revenants for my need because despite being the initiation of hedge language, and understand that the content of this necessary discipline. 
 

 

•But my need is even verbal communication, in order to be a dialogue between employee and customer is necessary to know the words foreshadow, for not writing them will help me on what is needed.

  I think it would also be easier to study verbal communication firsthand then learn how to spell. Unfortunately that's not how things work.
  The reasons I mentioned above my personal opinion, because when we learn to speak first and then learn to write.

 

Tema: a importância do inglês no futuro no trabalho

 

Hoje em dia o inglês é uma língua importante, principalmente no mundo do trabalho, cada vez mais é necessário esta língua estrangeira para a comunicação com os clientes, e por existirem muitos livros e instruções em inglês nos quais são importantes para o dia-a-dia.

Nesta formação que estamos a realizar há a necessidade de ter aulas de inglês porque é importante irmos preparados para o mercado do trabalho com a língua estrangeira e porque na informática há muito vocabulário nesta língua.

Futuramente espero saber mais do que sei hoje, pois o que hoje sei é muito pouco.

O mais importante para mim é compreender e fazer com que as pessoas me compreendem.

Tenho que ser sincera por isso na minha opinião e relativamente para mim as aulas de inglês não estão sendo revelantes para a minha necessidade pois apesar de ser a iniciação da língua estrageira, e compreendo que seja necessário o conteúdo desta disciplina. Mas a minha necessidade é mesmo a comunicação verbal, para poder haver um dialogo entre funcionário e cliente é necessário saber prenunciar as palavras, pois escreve-las não me vai ajudar no que é necessário.

 Acho que também seria mais fácil estudar a comunicação verbal primeiro e depois aprender como se escreve. Infelizmente não é assim que as coisas funcionam.

 Fundamentando o que referi acima a minha opinião pessoal, porque aprendemos sempre a falar primeiro e depois aprendemos a escrever.